واکنش ظریف به تهدید نتانیاهو علیه ایران-راهبرد معاصر
پشتیبانی نمایندگان مجلس از عملکرد قوه قضائیه بازار داغ انتشار نظرسنجی‌های جعلی در ایام انتخابات و احضار برخی از جاعلان فرمانده کل ارتش: نهضت ساخت مسکن کارکنان ادامه دارد وزیر کشور: آقایان آمار اشتباه از دولت سیزدهم به مردم ندهند امیر حیدری: بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی از سوی نیروی زمینی ارتش در حال ساخت است قالیباف: تحریم‌ها کاغذپاره نیست معضل است و حلش می‌کنم واکنش نمایندگان به گزارش خاندوزی درباره وضعیت اقتصادی استفاده از کاروان تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات ممنوع است اوجی: ۱۵۵ پروژه بلاتکلیف در دولت سیزدهم تکمیل شد رهبر انقلاب: نامزدها از اظهارات دشمن شادکن پرهیز کنند رئیس جمهور بعدی مانند شهید رئیسی دغدغه خدمت داشته باشد مخبر: حکمرانی بدون توجه به بخش سلامت میسر نمی‌شود ثبت کمترین میزان بیکاری ۱۸ سال اخیر در دولت رئیسی دیدار مسئولان دستگاه قضا تا دقایقی دیگر با رهبر انقلاب گزارش خاندوزی به نمایندگان درباره حمایت از اشتغال پایدار

واکنش ظریف به تهدید نتانیاهو علیه ایران

وزیر خارجه در توئیتر نوشت: «نتانیاهو ابتدا ایران را به نابودی تهدید کرد و حالا علنا به رجزخوانی درباره موشک‌های تهاجمی[رژیم صهیونیستی] پرداخته که به گفته او بردش به همه جا می‌رسد».
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 18
کد خبر: ۱۵۳۲

به گزارش "راهبرد معاصر"؛ وزیر خارجه ایران در یک پیام توئیتری به مواضع جنگ طلبانه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و بی توجهی کشورهای غربی به این مواضع انتقاد کرده است.


«محد جواد ظریف» بهد از ظهر امروز سه شنبه در شبکه شخصی خود در توئیتر نوشت: «اول، نتانیاهو درحالی که کنار کارخانه بمب اتمی ایستاده بود، ایران را به نابودی تهدید می‌کند و حالا او علنا به رجزخوانی درباره موشک‌های "تهاجمی» اش که (به گفته او) بردش به همه جا می‌رسد، می‌پردازد».


وزیر خارجه ایران افزود: « او (به رغم تهدید اتمی ایران و رجزخوانی درباره موشک‌های تهاجمی رژیم صهیونیستی) هنوز هم درباره موشک‌های دفاعی و بازدارندگی ایران ناله و شکایت می‌کند و غرب طوطی وار درباره "نگرانی‌های" او حرف می‌زند».


اظهارنظر توئیتری ظریف در ادامه انتقادهای اخیر او به مواضع آمریکا و غرب علیه برنامه دفاعی موشکی ایران مطرح شده است.


وزیر خارجه ایران در حاشیه نشست اخیر «مجمع دوحه» در قطر، ضمن رد مواضع آمریکایی‌ها علیه برنامه موشکی ایران، تاکید کرد که این برنامه برای دفاع از کشور است و واشنگتن در موضعی نیست که درباره این برنامه صحبت کند.


«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه (دیروز) در ادامه اظهارات جنگ طلبانه مقام‌های صهیونیستی، به صحبت درباره «موشک‌های تهاجمی» این رژیم پرداخت.


او مدعی شده بود که رژیم صهیونیستی دارای «موشک‌های تهاجمی» است که امکان رسیدن به هر هدفی در منطقه (غرب آسیا) را دارد».


نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس، اواخر ماه آگوست در مراسم بازدید از تاسیسات اتمی «دیمونا» ، ایران را به «محو کردن» تهدید کرده بود.


وزیر خارجه ایران پیشتر در واکنش به این سخنان نتانیاهو گفته بود: «ایران، کشوری بدون سلاح هسته‌ای، از سوی جنگ‌طلبی که در کارخانه تسلیحات هسته‌ای حضور داشته مورد تهدید اتمی قرار می‌گیرد. این بی‌شرمی خجالت‌آوری است». ‌

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده